021-22255007     info@banimoo.com    

پروتز مو چیست؟

سیستمهای ترمیم موی پیشرفته که توسط  خدمات موی بانیــــمو به شما پیشنهاد می شود، یک لایه غشایی مشابه سازی پوست سر انسان است که موهای واقعی خود شخص یا موهایی کاملاً مشابه روی آن کاشته شده است. این پوسته که با فن آوری نانو و نوع پیشرفته آن به دست متخصصین ساخته می شود، با مواد گیاهی کراتینه مخصوصی به سر شما پیوند داده می شود و یک پوشش ظریف و قابل تنفس را فراهم می کند. پوست مصنوعی ریز نازک با موهای انسانی کاشته شده درجه بالا به آرامی با پوست سر شما سازگاری پیدا کرده و خیلی زود ظاهر زیبا و موهای پرپشت را به شما باز می گرداند.

چه کسانی می توانند از پروتز استفاده کنند؟

همه خانم ها و آقایان می توانند از روش ترمیم مو با استفاده از پروتز مو استفاده کنند. همه افرادی که ریزش مو دارند و دوست دارند دوباره موهای پرپشت و خوش حالت به هر شکل و رنگ که مورد سلیقه خودشان است داشته باشند می توانند به مرکز تخصصی ترمیم بانیـــمو مراجعه و از مشاوره رایگان استفاده کنند. 

عمر مفید پروتز مو چند سال است؟

عمر پروتز مو بسته به نوع و برند پروتز و نوع مراقبت شما از موهایتان متفاوت است. معمولاً پروتزهای درجه یک بین یک الی سه سال است و بعد از به پایان رسیدن عمر مفید می توان آنها را با پروتز جدید جایگزین کرد. پروتزهای عرضه شده در مرکز تخصصی ترمیم و سلامت موی بانیمو، همراه با گارانتی عرضه شده و از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار جهان تهیه می شود. 

آیا پروتز مو همان کلاه گیس است؟

به هیچ وجه!  این دو کاملا با یکدیگر متفاوت هستند و تکنولوژی متفاوتی در ساخت آنها به کار رفته است. پروتز مو، یک لایه شبیه سازی شده پوست انسان است که از موی طبیعی شاداب با کیفیت بالا پوشیده شده است.  کلاه گیس یک فن آوری منسوخ است که به واسطه شکل، رنگ و جنس غیرطبیعی آن، توسط مخاطبان شما قابل کشف می باشد زیرا مویی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد الیاف است، تراکم طبیعی ندارد، موی طبیعی نیست و همچنین با کشش و ضربه روی سر جابجا می شود. کلاه گیس را باید در هنگام خواب یا استحمام و شنا از سر برداشت اما پروتز مو بر خلاف کلاه گیس با فن آوری نانو ساخته شده و پوست سر قابلیت تبادل تنفسی و آبرسانی دارد. بنابراین به زندگی روزمره شما آسیب نمی زند و اعتماد به نفس را به شما باز می گرداند. 

آیا پروتز مو ظاهری طبیعی دارد؟

بله، از آنجا که موهای استفاده شده در ساخت پروتز مو طبیعی و همانند موی سر خود فرد هستند، تشخیص آن‌ توسط اطرافیان تقریباً غیر ممکن است. همچنین، خط رویش (هیرلاین) در قسمت جلویی این پروتزها کاملاً طبیعی و مشابه موی خود فرد هستند.

آیا با پروتز مو می توان ورزش کرد؟

بله، با استفاده از پروتز مو بانیمو می‌توانید بدون مشکل به هرگونه فعالیت ورزشی بپردازید. شنا کنید، باشگاه بروید، فوتبال بازی کنید و دیگر فعالیت‌های زندگی روزانه خود را ادامه دهید. 

آیا پروتز مو قابلیت شستشو دارد؟

بله، با پروتز مو با خیال راحت استحمام کنید و موهای خود را بشویید، شنا کنید و پس از فعالیت‌هایی که تعریق در آن‌ها بالاست، بدون هیچ‌گونه نگرانی سر خود را بشویید. در عین حال، اگر از محصولات مراقبتی بانیمو مانند شامپوها و اسپری مخصوص پروتز استفاده کنید عمر طبیعی پروتز خود را بالاتر خواهید برد.  

نحوه آبرسانی و هوارسانی به پوست سر زیر پروتز چگونه است؟

بیس پروتزهای موی طبیعی به گونه‌ای است که به راحتی و بدون ایجاد احساس ناخوشایند بر روی سر قرار می‌گیرد. بافت طراحی شده برای بیس امکان اکسیژن‌رسانی به پوست کف سر را فراهم کرده و به موهای جدید اجازه می‌دهد به سادگی از منافذ موجود بر روی بیس عبور کرده و به رشد خود ادامه دهند.

آیا هنگام تعریق بالا مشخص می‌شود که از پروتز مو استفاده کرده‌ام؟

خیر، ترمیم مو با پروتز مو طبیعی دقیقاً مانند آن است که موهای خودتان را دارید و عرق کردن شکل ظاهری موی شما را مصنوعی جلوه نخواهد داد. 

آیا پروتز مو، احساس سنگینی یا گرما روی سر ایجاد می‌کند؟

خیر، استفاده از پروتز مو هیچگونه احساس سنگینی یا گرما روی سر ایجاد نمی‌کند. بیس پروتزهای موی طبیعی به گونه‌ای است که به راحتی و بدون ایجاد احساس ناخوشایند بر روی سر قرار می‌گیرد. 

طبیعی ترین پروتز مو - بانی مو

 

آیا می توانم پروتز مو را رنگ کنم؟

 بله، از آنچا که جنس این پروتزها از موی طبیعی و دارای کوتیکول است، بنابراین می‌توانید آن‌ها را به رنگ مورد علاقه خود رنگ کنید.

حالت دهی پروتز مو چگونه است؟

قطعاً به دلیل طراحی خاص پروتز موی طبیعی که به صورت دست ساز ساخته می شود، خواب موها و جهت قرارگیری تارها روی بیس، درست همانند خواب موی طبیعی انسان ایجاد می شود. بنابراین، حالت دهی مو و شانه زدن آن به راحتی صورت می گیرد. البته هرچه از زمان نصب پروتز بر روی سر شما می گذرد، پروتز طبیعی تر به نظر خواهد رسید. 

آیا چسب پروتز مو ضرر دارد؟

به هیچ وجه! اگر از چسبهای غیر متفرقه و استاندارد استفاده کنید، هیچ ضرری برای پوست سر شما نخواهند داشت. این چسبها همه وارداتی هستند و با بالاترین تکنولوژی و از مواد ضد حساسیت ساخته شده اند. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ویزیت آنلاین

در صورت نیاز به ویزیت آنلاین توسط پزشک متخصص اینجا را کلیک کنید 

 

خانه
خدمات
واتساپ
تماس با ما