021-22255007     info@banimoo.com    

ترمیم مو آقایان - پروتز مو مردانه

مجموعه: ترمیم مو

ریزش مو در هر سنی و برای هر فردی ممکن است رخ دهد و هم مردان و هم خانمها را تحت تأثیر قرار داده است. تشخیص دقیق اینکه چرا این اتفاق می افتد توسط پزشک متخصص پوست و مو قابل بررسی است.  متاسفانه امروزه، مشکلات و استرسهای روزمره در زندگی‌ مردان و فاکتور‌هایی‌ مانند  آلودگی‌ و سختی های کار در زیبایی‌ ظاهر از جمله موهای شما تاثیر دارند  پس بهتر است از استرس و اضطراب خود کاسته و به خودمان اهمیت دهیم.
برای رفع مشکل طاسی و کم مویی و احیای اعتماد به نفس، روشهای مدرن ترمیم مو یک گزینه طبیعی و آسان در کنار روشهای دیگر مانند پیوند مو (کاشت) یا درمانهای دارویی است. از آنجایی که مردان بیشتر دچار این مشکل می شوند ترمیم مو بهترین، سریع ترین، آسان ترین و مؤثر‌ترین روش رهایی از کم مویی و طاسی می‌باشد.

بعضی از بیماری ها نیز باعث از بین رفتن کامل یا بخشی از موهای فرد می شوند. بیماریهایی مثل آلوپسی، سوختگی، سرطان، پسوریازیس و غیره؛ افرادی که از این مشکلات رنج می برند هم می توانند از این روش استفاده کنند. معمولا ترمیم مو در یک جلسه انجام می شود و با بررسی های لازم موهای طبیعی همانند ظاهر گذشته خود فرد برای وی به ارمغان می آورد.

 

انواع مختلف سیستم های جایگزینی و ترمیم مو برای آقایان چیست؟

یک راه حل مقرون به صرفه و بی خطر برای ریزش مو ، سیستم جایگزینی و ترمیم مو با استفاده از پروتز موی طبیعی  است. این فرایند دارای چندین مرحله است: طراحی مدل موی مناسب، اجرا و نگهداری.
مهمترین اصل در این روش این است که موی جدید کاملاً طبیعی و غیرقابل کشف به نظر برسد و استفاده کننده از فعالیتهای زندگی روزمره خود از قبیل دوش گرفتن ، شنا و انجام کلیه فعالیت های ورزشی و عادی روزانه باز نماند.
ترمیم مو بدون جراحی شامل اتصال یک لایه شفاف نازک ساخته شده با فن آوری نانو به پوست سر است که یک غشای محکم نامرئی را تشکیل می دهد. این لایه با موهای خود شخص یا بانک مویی منطبق با مشخصات موی فرد پوشیده شده و این امکان را می دهد که پوست سر خود فرد قابل رویت باشد و ظاهری طبیعی در بخش های مختلف و خط رویش ایجاد می کند. این تکنولوژی را پروتز مو می نامند. پروتزهای مدرن را با استفاده از مواد گیاهی با پایه کراتین شفاف و ضد آلرژی به پوست سر اتصال می دهند. این روند بدون درد، غیرقابل نفوذ و بسیار محکم است. همچنین، غشای نانو اجازه می دهد تا آب و هوا به پوست سر شخص رسیده و اپیدرم تنفس طبیعی داشته باشد.

ترمیم موی طبیعی | کلینیک بانیمو

بازیابی موهای از دست رفته در آقایان

متخصصان و مشاوران شناخته شده در موسسه ترمیم موی بانیــــمو، تمام راهنمایی ها و توصیه های مورد نیاز در مورد نوع ترمیم و ایجاد خط رویش طبیعی برای مو را در اختیار شما قرار می دهند و متناسب با شرایط فیزیکی خود شما و سبک ، رنگ و ظاهر دلخواه شما ترمیم موهایتان را برعهده می گیرند. 
نحوه حفظ موی جدید شما توضیح داده خواهد شد و توضیحات خدمات جانبی و نکات مراقبتی به شما ارائه خواهد شد. بدیهی است پس از انجام یک تماس ساده با موسسه قادر خواهید بود موارد مورد نیاز یا سرویس و رفع ایرادات را در اسرع وقت دریافت کنید.

مطمئن باشید که با این راه حل مؤثر و نوآوری پرطرفدار جهانی، با ترمیم مو بلافاصله بسیار عالی به نظر خواهید رسید و احساس اطمینان و اعتماد به نفس خواهید کرد.

ترمیم مو با روش جایگزینی برای کدام دسته از آقایان مناسب است؟
ترمیم موی طبیعی با روش جایگزینی، مناسب آقایانی ست که بانک موی مناسب برای پیوند مو ندارند، کسانی که وقت و حوصله ی دوران چند ماهه کاشت را نداشته و نمی خواهند خود را درگیر ریسک و شرایط عمل کاشت و پیوند مو کنند، یا اینکه خواهان موی کاملاً طبیعی با تراکم بالا و حالت دهی نرمال می باشند. ترمیم مو با این روش جدید نیازی به جراحی، بیهوشی، بخیه و اثرات ناشی از آن ندارد و فرد متقاضی می تواند از هر تراکم، رنگ و حالت مویی که مناسب چهره خودش است استفاده نماید. پس از ترمیم، می توانید موهایتان را رنگ کنید، سشوار بکشید، ژل بزنید و همچنین سایر کارهایی که با موهای خودتان انجام می دادید را ادامه دهید.

پروتز موی طبیعی آقایان | مرکز تخصصی موی بانیمو

 

پروتز مو بهتر است یا کاشت مو؟ - بخوانید 

کاشت مو بهتر است یا پروتز مو؟

 

هزینه ترمیم مو 

هزینه ترمیم مو برای آقایان بسته به کیفیت پروتز، اندازه ناحیه مورد ترمیم و تراکم موها بین ۲،۵۰۰،۰۰۰ تومان الی ۵ میلیون تومان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترمیم مو، با شماره 02122255007 تماس حاصل فرمایید. 

کیلینک بانیـــ مو خدمات غیردارویی ترمیم مو را ۱۰۰درصد تضمینی به شما ارائه می دهد و بدون هیچ گونه نگرانی می‌توانید به کیفیت و زیبایی ظاهری ترمیم اعتماد کنید. به یاد داشته باشید که با انجام ترمیم مو در یک موسسه شناخته شده و متخصص می توانید از ضررهای مالی و خطرات هنگام کار و چه پس از فرایند ترمیم جلوگیری و سلامتی‌ موهای خود را تضمین کنید. در کل فرآیند ترمیم، نظرات و سلایق شما اعمال شده و کیفیت کار توسط موسسه بانیــــمو تضمین کتبی می شود. 

ترمیم پروتز مو طبیعی با خط رویش طبیعی آقایان

مزایا و معایب ترمیم مو 

 

مزایا

مزایای استفاده از روش ترمیم مو
• در این روش به هیچ وجه از جراحی استفاده نمی شود.
• در مقایسه با سایر روش ها ترمیم مو از هزینه کمتری برخوردار است.
• زمانی که از این روش استفاده می کنید نتایج آن بسیار فوری و سریع می باشد.
• این روش برای افرادی که بانک موی ضعیفی دارند یا احتمال ریزش مو پس از کاشت در آنها وجود دارد توصیه می شود.
• برای افرادی که به تازگی موهای خود را از دست داده اند بسیار مناسب می باشد.
• کاشت مو برای خانمها امکانپذیر نیست، بنابراین ترمیم مو جایگزین مناسبی است.
• با توجه به این که ترمیم مو با هرگونه اکستنشن و کلاه گیس تفاوت دارد، همانند گذشته می توانید به فعالیت های ورزشی ، استحمام ،استخر، سونا و ... بپردازید و همچنین موهای ترمیم شده شما قابلیت استفاده از سشوار، رنگ، فر، ژل و ... را دارد.
پرسش از ما در مورد این خدمات
خانه
خدمات
واتساپ
تماس با ما